Pro některé ženy je Hello Kitty ikona a životní styl, jiné mají k této značce rozporuplný vztah.
Nejspíš to bude tím, že Hello Kitty proslavily hlavně malé holčičky s hlavou této kočky na tričkách a dalším oblečení, takže může působit infantilně. Nově uvedená kosmetika je však o něčem jiném. Cílovou skupinou jsou především dívky a ženy ve věku od 15 do 30 let. Produkty se pohybují v cenových relacích od 149,- do 400,- a k dostání jsou v parfumeriích Marionnaud. V nabídce najdete rtěnky, které na rtech vydrží opravdu dlouho, paletky očních stínů s kvalitním aplikátorem a zrcátkem, tvářenky s minerálními pigmenty, třpytivé lesky na rty, voděodolnou oční linku a nebo rychleschnoucí laky na nehty v různých výrazných barvách. Dalším skvělým produktem je například balzám na rty, obsahující bambucké máslo, vitamin E a olej z meruňkových jader. V prodeji jsou také štětce různých velikostí. Určitě stojí za to parfumerii Marionnaud navštívit a nové produkty vyzkoušet.
Přečtěte si také:
Navštivte také: Vlasová kosmetika, Módní trendy
Autor: Pavlína Jágrová